sobota, 30 listopada 2013

Liebster Award

Witam. Jest to dalsza część postu "Nominacja...za nic". Postanowiłam zrobić taki podział, dla większej przejrzystości.
Pozwolę sobie jeszcze raz powtórzyć, na czym polega Liebster Award:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

W tej części wymienię nominowane przeze mnie blogi, oraz pytania do wszystkich nominowanych:

Zdaję sobie sprawę, że wymieniłam aż/tylko 4 nominowanych, ale postanowiłam wybrać klika porządnych blogów, niż kilkanaście, które podobają mi się w małym stopniu.

Pytania:
1.Kiedy postanowiłaś założyć bloga?
2.Jak myślisz, co myślą ludzie, czytając Twojego bloga?
3.Czy masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie.
4.Czy uważasz, że jesteś inteligentną osobą?
5.Co zrobiłabyś, gdyby zaczęła się apokalipsa zombie?
6.Czy masz marzenia? Jeśli możesz, napisz, jakie.
7.Lubisz spacery? Jeśli tak, to samotne, czy w większej grupie?
8.Co sądzisz o dziewczynach malujących się w wieku od 13 lat do 15 lat?
9.Czego nie lubisz w ludziach? Dlaczego?
10.Czy kiedy byłaś mała, wierzyłaś w to, że kołdra jest magiczną tarczą chroniącą przed potworami?
11.Jakiej muzyki słuchasz?

Do 1,3,4 nominowanych napisałam komentarze na ich blogach. Z blogiem 2 miałam problem, u użytkowniczki niemożliwe (przynajmniej dla mnie) jest wpisanie kodu. Proszę również o napisanie mi komentarza, kiedy nominowane odpowiedzą na pytania. 





2 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że jeszcze nigdy jak długo żyję nie spotkałam się z taką nominacją, w ogóle z jakąkolwiek...

    A z tym kodem, a raczej z kłopotem z nim to mnie zaskoczyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również po raz pierwszy byłam nominowana, zatem mam nadzieję, że zrozumiałam zasady.

    Co do kodu, jest on potrzebny do umieszczenia komentarza na Twoim blogu. Sądzę, że ja po prostu nie posiadam dostatecznie dużo umiejętności, aby takowy wpisać (w ogóle nie mogę znaleźć u siebie pola na kod.)

    W każdym razie widzę, że wiadomość dotarła, co mnie bardzo cieszy. Życzę powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń